DariMataHatiku

DariMataHatiku

Clik!!Clik!!Clik!!!

Thursday, October 28, 2010

Man Utd x Perlu Rooney????

EPL preview:
huhu, aku mmg gile bola ckit..Diehard fan of Man Utd kot..hehe,mst ade yg xsng dgn entri aku bile aku ckp psl bola or Man Utd..yela, sbb x sebulu..kan2??
utk pgtahuan korg stp hri khamis atau jumaat entri2 aku sume psl sport (bola sepak), xkire dlm m'sia atau luar m'sia ataupun dlm UIA..huhu..
Dari Mata:
kemunculan Chicarito disaat Rooney disisihkan sbb kcederaan dah bkk mata sume fan Man Utd ttg keganasan pemilik nama Javier Hernandez nie..muke sweet gile tp dlm pdg pergghh, laju jgn dickp laa...haha..smlm aku smpt jgk tgk siaran ulangan Man Utd vs Wolves utk Carling cup..xdinafikan Chicarito mmg pemain yg lincah, menigngatkan aku Michael Owen time 10thn lps (skrg pun mantap lg)hahaha..die sorg pmain yg pandai cari ruang dan pndai bkk game utk teamate..larian pantas senjata utama die sbg penyerang..tp aku terpikir jgk mmpu x die main 'single striker'??ini sume terpulang kpd Ferguson..die tau player die, die tau ape die nak bt..aku harap jgk Ferguson dpt gandingkan Rooney dgn Chicarito utk 90min atas pdg sbb sblm nie dorg jrg main sekali, mgkin jgk sbb style permainan dorg same dan mungkin jgk peningkatan yg gile B*&% Berbatov..bt mse nie, aku bg title The Best New Player in EPL this season untuk Javier Hernandez aka CHICARITO..

ape cite plak Waynee Rooney yg selame nie disanjung fan United??
huhu, entah ape laa yg jd kat Rooney lps abeh Champion League last season, smpai skrg blm jmpe lg sentuhan..mslh peribadi??mslh bini??mslh skandal??ke nak pg Real Madrid??sepatutnye kehadiran Chicarito, Macheda, Obertan dgn Bebe bt Rooney lg berusahe keras utk dpt tmpt dlm skuad utama..mgkin die ank EMAS Ferguson, sbb tue die smbil lewa jee utk dptkan balik step die sbg pemusnah..hmm, aku hrp satu je, die trus kekal dgn Man Utd, coz maybe he will become one of the Legends at Old Traford..

baik laa,ckup utk Rooney dan Chicarito, skrg EPL..
Chelsea agk selesa kat atas 'awangan' tp Arsenal dgn Man Utd pun xnak ketinggalan jgk..5point mmg byk..tp utk 1st entri EPL Preview aku nak ckp ckit psl Liverpool..the big team with 18 title..wowww,pencapaian yg ckup2 baik utk kelab bsr mcm Liverpool..tp apakan daya, utk starting season nie dorg mcm slow ckit..ape mslh nye ea??Roy Hogdson one of the best coaches in EPL..tp nmpk mcm gagal utk selamatkan legasi Benitez nie..
DARI HATI:
aku rasa kelab nie perlu suntikan moral, bkn suntikan dana utk beli pemain baru..xckup lg ke dgn kehadian Meireles, Javanovic, Konchesky??tmbh lg dgn sedia ade nye Gerard, Torres, Carrangher dgn Reina..power kot team nie, aku rse team nie lg kuat dr team yg menang Champion League 2005..lg satu ramuan terbaik utk kembalikan prestige team nie, don't ever sell ur stars!!!!(klu nak jual Torres ok gak, Man city dah tggu tue hahaha)Gerrad yg aku nmpk xmungkin akn tinggalkan Liverpool same gak mcm Carangher..tp yg lain??info yg aku baru dpt dari www.eurosport.com , United can;t have Reina..almaklumlah, United terdesak nak cari penganti Van Der Sar..huhu, so mcm ne???nie sume terletak kat tgn pemain dgn coach..pemilik tue juz pgg saham je, die mne tau main bola..basketball blh laaa die main..huhu

p/s: I'm hoping that Ramsey and Ben Arfa can back into action soon..

No comments:

Post a Comment