DariMataHatiku

DariMataHatiku

Clik!!Clik!!Clik!!!

Friday, January 14, 2011

Mohd Shahrizal-Selamatlah Engkau Di Sana

Salam,
AL-FATIHAH........
pukul 3.35 pagi tadi aku dapat SMS dari sahabat aku yang menyatakan bahawa sahabat baik aku-Mohd Shahrizal telah kembali ke rahmatullah akibat kemalangan..sayu sangat hati aku sebab arwah memang seorang sahabat yang baik..aku xpernah tengok dia marah, xpernah tengok dia sedih..arwah selalu buat kami semua kawan2 dia ketawa jee selalu..periang, tue laa sifat arwah yang paling susah aku nak lupakan..



Kali terakhir aku jumpa arwah masa sama2 pergi beraya rumah cikgu Suria, cikgu Emzakiah..setepat lagi kali terakhir aku jumpa masa sama2 nak pergi beraya rumah cikgu Rosli, tapi aku x berkesempatan pergi sebab2 tertentu..
Terkilan sangat dengan kehilangan seorang sahabat yang baik..


Selamat tinggal sahabat ku Mohd Shahrizal

No comments:

Post a Comment