DariMataHatiku

DariMataHatiku

Clik!!Clik!!Clik!!!

Wednesday, October 19, 2011

Permulaan Baru Sebagai Penjaga Gol :)


Sem baru dah sebulan lebih mula. Aku plak tengah terkontang-kanting cari masa nak update blog. Xde masa sangat. Sibuk dengan kelas,  assignment, presentation, pilihanraya lagi, bola (yang x akan lekang dalam hidup aku) dan macam2 lagi.
Baru-baru nie Econs Champion League (ELC) datang lagi. Alhamdulillah, agak mengejutkan sebab aku masih lagi x dibolosi lepas 3 perlawanan. Dengan berkat bantuan kawan2 satu team jugak. Kalau x susah aku nak perform setiap game. Key to perform in every game is that play under stress! Jangan tekan aku sewaktu perlawanan, sebelum, dan selepas. And I am very glad, my friends in Fuiyoo FC team understand me.
TQ guys!!

No comments:

Post a Comment